loading...
عشق .... سلامٌ علیک - پایگاه منتظران موعود
عشق .... سلامٌ علیک بازدید : 155 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

 

 

 

پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!

خسته ام از جنس قلابی آدمها...
 
حالم کمی خوب است...


باشما بهتر هم می شوم


اما گذشته ام درد دارد !!   
جراحت دارد.......
!!


آقا دلم تب دارد ..... برای دلم امن یجیب بخوان.....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ferdoos در تاریخ 1394/03/21 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

اما گذشته ام درد دارد !! جراحت دارد.......!!
یا ابا صالح
پاسخ : سلام
حضرت فرمودند من برای شما دعا میکنم شما هم برای فرج من دعا کنید
انشاء الله که به دعای خیر حضرت همه دردها وزخمهای ظاهر وباطن و دلهایمان التیام پیدا کند

یک چشم زدن غافل از آن ماه نباشید
شاید که نگاهی کند آگاه نباشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه منتطران موعود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 2,303
  • بازدید کلی : 30,645
  • کدهای اختصاصی

    با کلیک روی آدرسهای زیر از پایگاه های دیگر ما دیدن نمائید -----