loading...
عشق .... سلامٌ علیک - پایگاه منتظران موعود
عشق .... سلامٌ علیک بازدید : 178 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت


مانند مرده ای متحرک شدم بیا
 بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت


می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت


دنیا که هیچ,جرعه ی آبی که خورده ام
از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت


بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده ایم
از خیر شعر گفتن , حتی قلم گذشت


تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده , که این جمعه هم گذشت...


مولا شمار درد دلم بی نهایت است
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت


حالا برای لحظه ای آرام می شوم
ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت


"حمیدرضا برقعی"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه منتطران موعود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 2,290
  • بازدید کلی : 30,632
  • کدهای اختصاصی

    با کلیک روی آدرسهای زیر از پایگاه های دیگر ما دیدن نمائید -----